10 λόγοι για τους οποίους το website σας χρειάζεται αναβάθμιση

Πριν χρόνια είχα ρωτήσει κάποιον “του χώρου” να μου πει αναλυτικά, γιατί ένα website να προχωρήσει σε αναβάθμιση. Η απάντησή του ήταν η εξής: αυτός που έχει την ιστοσελίδα, την αγαπάει; αν όχι, δεν χρειάζεται κανέναν λόγο. Απλά πρέπει να φτιάξει μια καινούργια, που να την αγαπήσει.

Τα χρόνια από τότε έχουν περάσει και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει δραματικά. Ακόμη κι αν αγαπάτε την ιστοσελίδα σας, συνεχίστε την ανάγνωση αυτού του άρθρου. Πιθανόν να διαπιστώσετε ότι και για το δικό σας website ήρθε η ώρα για μια ριζική αναβάθμιση.

Οι μέρες όπου αρκούσε κάποιος να έχει μια ιστοσελίδα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Οι χρήστες του διαδικτύου είναι πιο “ψαγμένοι”, επιλεκτικοί, με πολλές μάρκες κι επιχειρήσεις να ανταγωνίζονται για τη προσοχή τους. Ως εκ΄ τούτου, είναι απαραίτητο να κρατήσετε το website σας σύγχρονο και σύμφωνο με τις πρόσφατες τάσεις σχεδίασης, τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις ανάγκες των μηχανών αναζήτησης.

Δεν είστε σίγουροι αν ο δικός σας ιστότοπος έχει άμεση ανάγκη για ένα lifting; Δείτε 10 λόγους για τους οποίους πιθανόν να χρειάζεται μια ανανέωση!

Η ιστοσελίδα δεν αρκεί να υπάρχει, πρέπει να την επιλέγουν οι χρήστες

1. Δεν έχει design που τον κάνει να ξεχωρίζει

Στο δώρο η πρώτη εντύπωση κάνει το περιτύλιγμα, ενώ ένα βιβλίο επιλέγεται για το εξώφυλλό του. Ομοίως, σε ένα site ο χρήστης θα προχωρήσει προς το περιεχόμενό του μόνο αν τα 3 πρώτα δευτερόλεπτα έχει κερδηθεί από την εμφάνισή του.

Μήπως το website σας είναι σαν όλα τα άλλα, δεν έχει κάτι που να το κάνει με τη πρώτη ματιά να ξεχωρίζει; να είναι αξέχαστο, να μένει μπροστά από τον ανταγωνισμό; Μια φρέσκια εμφάνιση για τον ιστότοπό σας μπορεί να σας κάνει να δημιουργήσετε μια ανεπανάληπτη εντύπωση.

Μη ξεχνάμε, τίποτα δεν φωνάζει περισσότερο “επιτυχημένη, μοντέρνα επιχείρηση!” από μια καλογυαλισμένη βιτρίνα με φρέσκο περιεχόμενο. Φροντίστε να μείνετε μπροστά στο παιχνίδι και να δώσετε στους ακόλουθούς σας λόγο να μιλάνε για την ιστοσελίδα σας. Είναι ένας καλός τρόπος να μετατρέψετε τόσο τους ίδιους, όσο και αυτούς που θα ακούσουν για εσάς, σε πελάτες σας.

2. Δεν αντικατοπτρίζει το brand της επιχείρησής σας

Αυτό έχει δύο σκέλη.

Κατ΄αρχάς, στο χώρο του web, κάθε επαγγελματικός τύπος έχει πια δημιουργήσει τη δική του εικόνα. Ένα εκπαιδευτήριο έχει διαφορετικό web design από ένα ιατρείο. Τα blog έχουν συγκεκριμένο μοτίβο, ενώ μια σελίδα fashion μπορεί να “φωνάξει” από μακριά τι προωθεί χωρίς καν να διαβάσει κάποιος οποιαδήποτε γραμμή κειμένου σε αυτή. Μήπως η δική σας σελίδα έχει ένα γενικό, ακαθόριστο design που δεν ανήκει πουθενά; ή μήπως, ακόμη χειρότερα, μοιάζει με κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που είναι;

Κατά δεύτερο λόγο.  Η σελίδα σας προωθεί την επιχείρησή σας όλο το 24άωρο στο κόσμο του διαδικτύου. Αν έχετε αλλάξει πρόσφατα την αισθητική της εταιρίας σας, έχετε βελτιώσει το σήμα σας ή το φυσικό σας χώρο, αν γενικά έχετε εξελιχθεί κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, τότε και ο ιστότοπός σας πρέπει να ακολουθήσει αυτή την αλλαγή. Διαφορετικά, κινδυνεύετε να προσελκύετε λάθος υποψήφιους πελάτες, οι οποίοι θα ακολουθούσαν το παλιό μοτίβο της επιχείρησής σας.

Αυτό, μας φέρνει στον επόμενο λόγο.

3. Δεν προσελκύετε τους σωστούς πελάτες

Ξέρετε ότι έχετε τοποθετήσει τον εαυτό σας σωστά στην αγορά, όταν έχετε εξ΄ αρχής απαντήσει στις ερωτήσεις για το τι είδος πελατών θέλετε. Τι κάνετε, τι πουλάτε, άρα τι θέλετε να ζητάνε από εσάς. Αν από τα τηλέφωνα που δέχεστε ή τα μηνύματα που λαμβάνετε, αντιμετωπίζετε απαιτήσεις τις οποίες δεν μπορείτε να ικανοποιήσετε, τότε η ιστοσελίδα σας δίνει λάθος εικόνα για την επιχείρησή σας.

Ο χρυσός κανόνας είναι να καθορίσετε επ΄ ακριβώς την εργασία σας και να την παρουσιάσετε ξεκάθαρα. Ελέγξτε τόσο το περιεχόμενο της ιστοσελίδα σας όσο και τις φώτο που παρουσιάζετε, κυρίως στην Αρχική σας σελίδα αλλά και στο εσωτερικό του site. Αφαιρέστε τον τύπο της εργασίας (των υπηρεσιών, των προϊόντων) που δεν κάνετε και δεν πρόκειται να κάνετε στο μέλλον, και συμπεριλάβετε νέες εργασίες που πιθανόν δεν είναι τόσο εμφανείς στον ιστότοπό σας.

Και τέλος, βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενό σας είναι συνεπές, συμπεριλαμβανομένων χρωμάτων, εικόνων, εικονιδίων, γραμματοσειρών κτλ.

4. Ξεπερασμένο θέμα, ξεπερασμένες τεχνολογίες;

Η ιστοσελίδα δεν είναι σαν το παλιό, καλό κρασί.

Μου έχει συμβεί περισσότερες από μια φορές, πελάτες να μου ζητούν η σελίδα τους να μην έχει responsive design (ναι, σωστά διαβάσατε). Να μη προσαρμόζεται στις κινητές συσκευές σύμφωνα με τις σύγχρονες απαιτήσεις της google, σύμφωνα με το πως έχουν συνηθίσει οι νέοι χρήστες (και αγοραστικό κοινό) να βλέπουν τις σελίδες στα κινητά τους. Αλλά να εμφανίζεται στο κινητό, για παράδειγμα, ολόκληρη η σελίδα σε μικρογραφία, και ο χρήστης να ζουμάρει σε αυτή ώστε να βλέπει αυτό που θέλει ή να κάνει άνετα κλικ στην εικόνα ή το button που θέλει.

Με απλά λόγια, να έχει την προ δεκαετίας εμφάνιση.

Τη γνωρίζω αυτή την ανάγκη, από προσωπική πείρα. Η πρώτη σελίδα που έφτιαξα στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας είχε μια τέτοια μορφή. Κι επειδή ήταν όμορφη, μου άρεσε να συνεχίζω να τη βλέπω έτσι όταν εμφανίστηκαν οι έξυπνες συσκευές, ακόμη και μέσα από αυτές. Παρ΄ όλα αυτά.

Μπορούμε να γράψουμε δεκάδες παραγράφους για τους λόγους για τους οποίους μια σύγχρονη ιστοσελίδα πρέπει να ακολουθεί τις νέες τεχνολογίες. Και το responsive design είναι μια από αυτές, και θα το δούμε αναλυτικά στην επόμενη ενότητα.

Ας αρκεστούμε εδώ να πούμε πως, αν κάποιος έχει ακόμη και σήμερα μια τέτοια ιστοσελίδα, μπορεί να ανατρέξει στη σελίδα του searche console και να δει ο ίδιος τα σφάλματα που θα έχει επισημάνει στην εμφάνιση για κινητές συσκευές. Γνωρίζουμε πια πως η μη σωστή εμφάνιση σε κινητά αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για τον οποίο η google θα κατακρημνίσει το site μας βαθιά στις οργανικές αναζητήσεις. Φροντίζουμε λοιπόν η εμφάνισή του να ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις της τεχνολογίας.

Μη ξεχνάμε, μια σελίδα δεν αρκεί να αρέσει μόνο σε εμάς. Πρέπει πρωτίστως να μπορούν να τη βρίσκουν οι πιθανοί πελάτες μας, και από εκεί κι έπειτα, να αρέσει και σε εκείνους.

Το responsive web design δεν είναι θέμα επιλογής, είναι απαραίτητο και θέμα ανάγκης

Γενικότερα, ας είναι γνωστό ότι εάν έχετε μια ιστοσελίδα παλαιότερη των 3-4 ετών, τότε πιθανότατα έχετε μείνει πίσω από άποψη εμφάνισης και λειτουργικότητας. Είναι πιθανόν η σελίδα σας να έχει ξεπερασμένο κώδικα που να επιβραδύνει τη ταχύτητα φόρτωσής της. Ή, να μη μπορεί να ανταποκρίνεται στις κινητές συσκευές. Ακόμη, μπορεί να μην είναι συμβατή καν με κάποια δημοφιλή προγράμματα περιήγησης.

Και μπορείτε να είστε σίγουροι πως τα τελευταία αυτά χρόνια οι κατασκευαστές ιστοσελίδων και οι πάροχοι θεμάτων έχουν βελτιώσει σημαντικά τις πλατφόρμες τους, και προσφέρουν τα κατάλληλα εργαλεία για να βελτιώσετε σημαντικά τον δικό σας ιστότοπο.

5. Δεν είναι φιλικό προς κινητά;

Εν έτι 2019 μάλλον δεν γίνεται να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Αν όμως δεν έχετε μια mobile friendly ιστοσελίδα, αρχίστε να αναζητάτε, αμέσως μετά το διάβασμα του άρθρου, ένα νέο θέμα με την οποία θα την ανανεώσετε. Ή, επικοινωνήστε μαζί μας να σας προτείνουμε θέματα που ταιριάζουν με την επιχείρησή σας.

Είναι καλό να διευκρινιστεί κάτι που δεν γράφεται συχνά, και αυτό είναι η διαφορά ανάμεσα στις εξής έννοιες. Αυτήν της ιστοσελίδας με responsive design και της ιστοσελίδας που είναι φιλική προς κινητές συσκευές. Ας ξεκαθαρίσουμε ότι το πρώτο δεν σημαίνει κατ΄ ανάγκη και το δεύτερο. Είδαμε στη προηγούμενη ενότητα ότι η google μπορεί να αναγνωρίσει σφάλματα σε μια ιστοσελίδα με responsive σχεδιασμό, κατατάσσοντάς την στα μη φιλικά προς κινητά website.

Οι τελευταίες τάσεις των θεμάτων με φιλικό σχεδιασμό περιλαμβάνουν σύγχρονο κώδικα. Η αυτόματη προσαρμογή της εμφάνισής της είναι μόνο μια από τις λειτουργίες τους. Μια ακόμη είναι φροντίζουν να φορτώνουν σταδιακά κάποια μέρη της σελίδας, ώστε να βελτιώνουν τη ταχύτητα απόκρισής της. Λαμβάνουν υπ΄ όψιν τους τη λειτουργία αφής της οθόνης, ώστε να είναι ξεκάθαρο το τι απόκριση θα έχει το κάθε πάτημα οθόνης, ώστε να μην εμφανίζεται το – συνηθισμένο σε πολλές ιστοσελίδες – σφάλμα “τα στοιχεία με δυνατότητα κλικ είναι πολύ κοντά μεταξύ τους”.

Το 60% των αναζητήσεων γίνεται πια μέσω κινητού. Το πιθανότερο είναι πως η πρώτη αλληλεπίδραση που θα έχουν οι χρήστες με την ιστοσελίδα σας, θα είναι από κινητό. Είναι απαραίτητο τελικά η πρώτη εικόνα που θα τους δώσουμε και η πρώτη εμπειρία χρήσης, να είναι μοναδική γι΄ αυτούς.

6. Μήπως η ιστοσελίδα σας αργεί να φορτώσει;

Ο χρήστης έχει αποχωρήσει από την ιστοσελίδα, αν τα 3 πρώτα δευτερόλεπτα δεν έχει δει κάποια απόκριση. Η ταχύτητα φόρτωσης μιας σελίδας είναι από τα σημαντικότερα που πρέπει να προσέχουμε.

Στόχος μας είναι να έχουμε πρώτη εμφάνιση περιεχομένου μικρότερη από 1 δευτερόλεπτο, ενώ συνολικό χρόνο φόρτωσης σελίδας μικρότερη από 5. Αν δεν είστε βέβαιοι για το πόσο γρήγορα φορτώνει το site σας, χρησιμοποιήστε τους κατάλληλους μετρητές γι΄αυτή τη δουλειά.

Υπάρχουν αρκετά online εργαλεία που μπορούν να μας δώσουν τη ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας μας. Τα GTmetrix ή PageSpeedInsighs για παράδειγμα δίνουν επιπλέον πληροφορίες για το τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να τη διορθώσουμε. Τα κακά αποτελέσματα σημαίνει ότι έχετε δουλειά. Η αργή ταχύτητα φόρτωσης μπορεί να προκληθεί από διάφορους λόγους: βαριές εικόνες, κακό hosting, μη ελαχιστοποίηση javascript κτλ.

Σε επόμενα άρθρα, θα δούμε αναλυτικά τι μπορούμε να κάνουμε για να βελτιστοποιήσουμε τις φωτογραφίες του site μας, όπως και το τι πρέπει να προσέχουμε κατά την επιλογή του παρόχου φιλοξενίας του.

    Για να παίρνετε ειδοποιήσεις για τα νέα άρθρα μας στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο:

    Εγγραφείτε στο Newsletter μας



    7. Υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης.

    Έχετε προφανώς κάνει σύνδεση της ιστοσελίδας σας με τα google analytics. Έτσι, παρακολουθείτε τόσο τον αριθμό των επισκεπτών σας και τις προβολές σελίδων, όσο και τη περιήγηση που κάνουν μέσα σε αυτή. Μπορεί να  έχετε επενδύσει σε ένα καλό SEO ή έχετε να διαφημιστικές καμπάνιες που αποδίδουν, έχοντας μια ικανοποιητική κίνηση στο site σας. Αν όμως το ποσοστό εγκατάλειψης είναι υψηλό, τότε έχετε ένα πρόβλημα. Χάνετε πολλούς πιθανούς πελάτες.

    Το ποσοστό εγκατάλειψης προκύπτει από τους χρήστες που επισκέπτονται μια μόνο σελίδα του ιστοτόπου σας, μέσω κάποιου καναλιού, και δεν αλληλεπιδρούν με αυτήν ή δεν συνεχίζουν την περιήγηση σε άλλες σελίδες, αλλά εγκαταλείπουν τον ιστότοπο. Κάτι τέτοιο είναι απολύτως φυσιολογικό, αν διαθέτετε ένα blogsite ή μια ειδησιογραφική σελίδα. Αν όμως η ιστοσελίδα σας προβάλει τις υπηρεσίες σας, και ο χρήστης δεν έχει περιηγηθεί σε αυτή πέραν της αρχικής, τότε κάτι γίνεται λάθος.

    Ανάλογα το είδος του site που διαθέτετε, ένα ποσοστό εγκατάλειψης μεταξύ 40-60% είναι φυσιολογικό. Από εκεί και πάνω, είναι ένδειξη ότι η σελίδα σας θέλει αναδιοργάνωση. Η πρώτη εικόνα που δίνετε στον επισκέπτη δεν είναι ελκυστική, και αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Δεν έχετε καλή βιτρίνα, άρα το design σας θέλει ανανέωση; Προσελκύετε ίσως λάθος επισκέπτες, που βρίσκονται στη σελίδα σας ενώ αναζητούν κάτι διαφορετικό; Μήπως δεν βρίσκουν ενδιαφέρον το περιεχόμενό σας, και εγκαταλείπουν τη σελίδα σας;

    Σε κάποιο από τα επόμενα άρθρα θα γράψουμε αναλυτικά για το πως μπορούμε να διορθώσουμε το ποσοστό εγκατάλειψης. Αν όμως ήδη γνωρίζετε τους λόγους γι΄ αυτό και έχετε αναγνωρίσει την ανάγκη επανασχεδιασμού του site σας, ξεκινήστε το άμεσα.

    8. Ασφάλεια.

    Ας ξεκινήσουμε με μια αλήθεια.

    Οποιαδήποτε ιστοσελίδα, ακόμη και αν ανήκει στο δυνατότερο πιστωτικό ίδρυμα ή την ισχυρότερη υπηρεσία πληροφοριών, μπορεί να χακαριστεί. Δεν υπάρχει τρόπος να προστατευτεί κανένας, αν γίνει στόχος κάποιου “επαγγελματία” χάκερ.

    Αυτό που μπορούμε να δούμε εδώ όμως, είναι πως μπορούμε να προστατέψουμε τη σελίδα μας από τον τυχαίο γνώστη-προγραμματιστή που γνωρίζει κάποιες βασικές αρχές για τις ιστοσελίδες. Και επίσης, πως μπορούμε να προστατευτούμε από λάθη που πιθανόν να έχουμε κάνει εμείς οι ίδιοι.

    Πολλοί ιδιοκτήτες ιστοσελίδων κατασκευάζουν ένα site και το αφήνουν στη τύχη τους. Με αυτό δεν εννοώ ότι δεν το χρησιμοποιούν, δεν το διαφημίζουν ή δεν αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες μέσω αυτού. Αλλά με το ότι δεν έχουν σκεφτεί (ή αποφασίσει;) να κάνουν μερικές βασικές ενέργειες για τη συντήρησή του.

    Το να παίρνουμε τακτικό backup από το site μας είναι μια ρουτίνα που πρέπει να τη συνηθίσουμε. Αν δεν μπορούμε να το κάνουμε οι ίδιοι, έχουμε φροντίσει να γίνεται είτε μέσω της κατασκευάστριας εταιρίας μας, είτε της εταιρίας που έχει αναλάβει τη φιλοξενία του.

    Η ενημέρωση της έκδοσης του WordPress που χρησιμοποιούμε. Είναι βασικό στοιχείο για την ασφάλειά μας, και η αναζήτηση παλαιών εκδόσεων, για τις οποίες είναι δημοσιευμένα τα σφάλματα που υπάρχουν, είναι τα πρώτα βήματα που κάνει ο επίδοξος χάκερ που θέλει να “εκπαιδευτεί” σε ό,τι κι αν είναι αυτό που θέλει να κάνει. Φροντίζουμε να ενημερώνουμε – με προσοχή! – και το ίδιο το WP, αλλά και το θέμα ή τα πρόσθετα που είναι εγκατεστημένα στη σελίδα μας.

    Υπάρχουν ακόμη αρκετές ενέργειες που μπορούμε να κάνουμε για να δώσουμε πρόσθετα επίπεδα ασφαλείας στην ιστοσελίδα μας. Σε επόμενο άρθρο θα αναφερθούμε αναλυτικά σε αυτά. Για την ώρα ας κρατήσουμε το εξής: πως όσο παλαιότερης τεχνολογίας είναι η σελίδα μας, τόσο μεγαλύτερα – και ευρέως γνωστά στους “ειδικούς”! – είναι τα κενά ασφαλείας που μπορεί να έχει.

    Δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε πλήρη προστασία. Μπορούμε όμως να προστατευτούμε ικανοποιητικά, αν πραγματοποιούμε τακτικά μερικές στοιχειώδης και απαραίτητες ενέργειες.

    9. SEO

    Στο SEO μιας ιστοσελίδας αναφερόμαστε συχνά πυκνά στο site μας, έτσι δεν θα πούμε πολλά εδώ. Παλαιότερες ιστοσελίδες πιθανόν να μην έχουν καν σχεδιασμό για SEO. Ή, να είχαν ένα ικανοποιητικό για την εποχή τους SEO που σήμερα όμως όχι απλά είναι παρωχημένος, αλλά και προβληματικός. Κάποιες από τις ενέργειες που ήταν απαραίτητες πριν τρια χρόνια σε μια ιστοσελίδα σήμερα είναι περιττές, ενώ κάποιες άλλες, όπως για παράδειγμα η εισαγωγή metakeywords, τα διαδοχικά links ή η συνεχής επανάληψη λέξεων-κλειδιών που δεν ανταποκρίνονται στο υπόλοιπο περιεχόμενο, οδηγούν τη google στο να ρίξει τη σελίδα μας στις χαμηλές θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

    Το περιεχόμενο μιας 2-ετίας ή παλαιότερης ιστοσελίδας, πρέπει να επανασχεδιαστεί και να γραφεί από την αρχή.

    Ας γνωρίζουμε κάτι ακόμη. Η google αγαπάει το νέο περιεχόμενο. Κάθε φορά που κάνετε μια ενημέρωση στην ιστοσελίδα σας, οι μηχανές αναζήτησης το ανιχνεύουν. Το ευρετηριοποιούν, και επαναυπολογίζουν τη κατάταξη της σελίδας σας. Διατηρώντας το περιεχόμενό σας ενημερωμένο και με καλή ποιότητα, αυξάνετε τις πιθανότητες ανεβείτε στη κατάταξη. Φροντίζετε το περιεχόμενο που θα βάζετε κάθε φορά να ανταποκρίνεται στις αναζητήσεις των χρηστών, και θα δείτε τα νέα σας άρθρα ή οι νέες σας υποσελίδες να εμφανίζονται όλο και συχνότερα στις αναζητήσεις.

    10. Είναι απαραίτητα τα Call to Action;

    Φυσικά και είναι.

    Τα Call to Action είναι τμήματα της ιστοσελίδας που καλούν τον επισκέπτη της σε μια συγκεκριμένη ενέργεια. Μπορεί να είναι ένα Button με κείμενο “Αγοράστε Τώρα” ή μια φόρμα επικοινωνίας με ένα μεγαλειώδη τίτλο “Επικοινωνήστε Μαζί μας!”, αλλά δεν είναι μόνο αυτά.

    Ένα Call to Action πρέπει να τοποθετηθεί στρατηγικά, να κρατάει το ενδιαφέρον του χρήστη διακόπτοντας τη μονοτονία του κειμένου. Μπορεί να τους προτρέπει σε κάποια ενέργεια, ή να τους καλεί να προχωρήσουν σε κάποιο συγκεκριμένο περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας. Θα μπορούσε να είναι κάτι σαν κι αυτό:

    Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;

    Επικοινωνήστε μαζί μας!
    Στείλτε μας την ιστοσελίδα σας και θα σς κάνουμε μια δωρεάν ανάλυση για τα σημεία που πρέπει να αναβαθμίσετε!

    Με διαφορετικά εργαλεία μπορούμε να πετύχουμε το ίδιο ή διαφορετικό αποτέλεσμα. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο hover box, ή ένα content box, ίσως ένα blockquote για διαφορετική επισήμανση ενός μέρους του κειμένου μας. Το τι θα χρησιμοποιήσουμε κάθε φορά,  εξαρτάται από την αισθητική που θέλουμε να δώσουμε αλλά και από το τι θέλουμε να πετύχουμε.

    Αν ο τρέχων ιστότοπός σας είναι περιορισμένος σε Call to Actions, ενσωματώστε σε επιλεγμένα σημεία κάποιες τέτοιες περιοχές. Αν το θέμα σας δεν επιτρέπει τέτοιες προσαρμογές, μόλις είδατε έναν ακόμη λόγο για τον οποίο θα ήταν καλό να τον αναβαθμίσετε.

    Μην αφήνετε τους επισκέπτες σας να αναρωτιούνται τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια! Δώστε τους το μήνυμα που θέλετε, με λεπτό κι αισθητικό τρόπο. Και παρακολουθήστε τις μετατροπές στη σελίδα σας να αυξάνονται.

    Αφήστε την αναβάθμιση της διαδικτυακής σας εικόνα στους επαγγελματίες της διαφήμισης. Αποκτήστε ιστοσελίδα που ξεχωρίζει, και παραμείνετε στη κορυφή των προτιμήσεων των χρηστών του διαδικτύου.

    ΖΗΤΕΙΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ!

      Θέλω δωρεάν ανάλυση της ιστοσελίδας μου




      Αφήστε ένα Σχόλιο

      Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *