Είναι ακριβή η δημιουργία ενός e-shop;

Σε σχέση με το “άνοιγμα” ενός φυσικού καταστήματος, η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) είναι κατά πολύ οικονομικότερη.

Αυτό που πρέπει να προσέξει ο επιχειρηματίας κατά το σχεδιασμό του, είναι ο προϋπολογισμός του συνόλου των εξόδων που απαιτούνται μέχρι το κατάστημα να αρχίσει να φέρνει κέρδος. Πρώτα απ΄ όλα τα έξοδα δημιουργίας του ίδιου του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Έπειτα, τα έξοδα σύνδεσής του με τράπεζα, και να τονίσουμε εδώ ότι η σύνδεση αυτή δεν περιλαμβάνεται ποτέ στη δημιουργία συστήματος πληρωμών του e-shop αλλά ζητείται ξεχωριστά από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος και κοστολογείται διαφορετικά. Μετά από αυτά,

πρέπει να σχεδιαστεί ο τρόπος που θα τοποθετητούν τα προϊόντα στο κατάστημα. Θα τα βάλει η κατασκευάστρια εταιρία του e-shop; θα τα βάλει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης, εφ΄ όσον θα έχει εκπαιδευτεί στη διαχείριση του καταστήματος; , μήπως θα προσληφθεί κάποιος τρίτος που θα το αναλάβει;

Και τέλος, είναι απαραίτητο να προϋπολογιστούν τα έξοδα για τη προώθηση (διαφήμιση) του e-shop στο ίντερνετ.

Έχοντας αυτά κατά νου κάποιος που σχεδιάζει τη δημιουργία ενός e-shop, μπορεί εύκολα να δει ότι δεν γίνεται δωρεάν. Παρ΄ όλα αυτά, το κόστος του σε σχέση με φυσικό κατάστημα είναι μικρό, ενώ, το σημαντικότερο, τα περιθώρια κέρδους του είναι τεράστια.

Περισσότερα για το ηλεκτρονικό κατάστημα δείτε εδώ.