Κοστίζει η διαφήμιση στο ίντερνετ, και πόσο;

Πριν δούμε πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στο ίντερνετ, να πούμε το εξής.

Μια ολοκληρωμένη διαφημιστική εκστρατεία στο ίντερνετ, όπως έχουμε δει στη σελίδα   Διαφήμιση στο ίντερνετ  ή στο αντίστοιχο άρθρο για τη διαφήμιση στο ίντερνετ, περιλαμβάνει ένα σύνολο τρόπων προώθησης της εταιρίας στο ίντερνετ, με κάποιους από αυτούς να είναι

  • Η διαφήμιση στα google ads, που περιλαμβάνει κυρίως τη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης, τις διαφημίσεις προβολής αλλά και τις διαφημίσεις video σε youtube.
  • Διαφήμιση στα social media, με κυριότερους εκπρόσωπούς τους, αυτή την εποχή, το facebook και το instagramm.
  • Το e-mail marketing.
  • Τη δημιουργία ή αναπαραγωγή άρθρων στο μπλοκ της επιχείρησης και τον διαμερισμό τους μέσω των social στο κοινό που ακολουθεί την επιχείρηση.
  • Τη δημιουργία προσφορών και τη γνωστοποίησή τους είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε μέσω social είτε μέσω της ίδιας της ιστοσελίδας.

Κάποιες από αυτές τις διαφημίσεις γίνονται δωρεάν, ενώ κάποιες έχουν ένα αντίστοιχο κόστος. Επίσης, και χωρίς αυτό να είναι κανόνας, είναι δυνατόν κάποιες επιχειρήσεις να έχουν μεγάλη απόδοση στη διαφήμισή τους και να αυξάνουν συνεχώς το πελατολόγιό τους, χρησιμοποιόντας μόνο κάποιες από τις παραπάνω μορφές διαφήμισης.

Απαντώντας στο ερώτημα, να πούμε ότι η ολοκληρωμένη διαφημιστική εκστρατεία που την έχει αναλάβει εξειδικευμένος επαγγελματίας μπορεί να γίνει με σχετικά μικρό κόστος. Η google επιτρέπει να διαφημιστεί μια επιχείρηση επιλέγοντας η ίδια τι ποσό θέλει να διαθέσει, πότε θα διαφημιστεί και σε ποιους, και να χρεώνεται μόνο όταν ο χρήστης του ίντερνετ δείξει ενδιαφέρον για την διαφήμιση. Το facebook για τη προώθηση μιας δημοσίευσης έχει ως κατώτερο όριο το 1 ευρώ ανά ημέρα, επιτρέποντας με αυτό το ποσό να δουν τη διαφήμιση αρκετές εκατοντάδες ή χιλιάδες χρήστες, και με τις κατάλληλες ρυθμίσεις, μόνο χρήστες που έχουν σχέση με την επιχείρηση.

Το πιο σημαντικό όμως σε μια διαφημιστική εκστρατεία δεν είναι το συνολικό της κόστος, αλλά η συνολική της απόδοση, δηλαδή το τι χρήματα έχει αποφέρει στην επιχείρηση σε σχέση με το κόστος της. Και αυτό είναι το σημαντικότερο που προσπαθεί να επιτύχει ένας επαγγελματίας που σχεδιάζει μια συνολική διαφημιστική καμπάνια.

Δείτε σε αυτό το σύνδεσμο περισσότερα για ένα ενδεικτικό κόστος της διαφήμισης στο ίντερνετ.