Ποια είναι τα πλεονεκτήματα ενός e-shop;

Τα πλεονεκτήματα που υπάρχουν από την πώληση των προϊόντων μιας επιχείρησης online και η συνεχής αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων όχι μόνο είναι αρκετά, αλλά με τη πάροδο του χρόνου και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, η ύπαρξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος έναντι ενός φυσικού δείχνει να αποτελεί όλο και μεγαλύτερο ατού για τον επιχειρηματία.

Ας δούμε πρώτα τα πλεονεκτήματα από τη πλευρά της επιχείρησης:

  • Είναι ανοικτά 24 ώρες την ημέρα, 365 ώρες το χρόνο, και μπορούν να πουλάνε κάθε ώρα, είτε είστε παρών είτε όχι.
  • Δεν έχει τοπικό περιορισμό. Δεν έχει σημασία που είναι η έδρα σας, αλλά μέχρι που μπορούν να σταλούν τα προϊόντα σας. Μπορείτε να πουλάτε σε ολόκληρη τη πόλη, ή σε ολόκληρη τη χώρα, ή σε ολόκληρο το κόσμο.
  • Έχει κατά πολύ μικρότερο κόστος δημιουργίας από αυτή ενός φυσικού καταστήματος.
  • Έχει σημαντικά μικρότερα λειτουργικά έξοδα από αυτά ενός φυσικού καταστήματος.
  • Είναι πολύ εύκολη η τροποποίηση του αποθέματος, η αλλαγή των τιμών, η τροποποίηση του ίδιου του εμπορεύματος. Γίνεται απλά με το ανέβασμα μιας φωτογραφίας, με το πάτημα ενός κουμπιού!
  • Έχοντας στη διάθεσή του τα κατάλληλα εργαλεία marketing, μπορεί να βρίσκεται συνεχώς σε επαφή με τους πελάτες του ή τους επισκέπτες του καταστήματός του. Να του υπενθυμίζει διαρκώς τη παρουσία του, να του δείχνει ξανά και ξανά το προϊόν για το οποίο ενδιαφέρθηκε, να του στέλνει ενημερωτικά μηνύματα με προσφορές.

Από τη πλευρά του πελάτη τώρα,τα πλεονεκτήματα είναι τα εξής:

  • Κάνει τις αγορές από το σπίτι του. Όποτε θέλει, όποια ώρα θέλει, πληρώνοντας όπως θέλει και λαμβάνοντας το προϊόν στη πόρτα του σπιτιού του.
  • Έχει στη διάθεσή του την άνεση του προσωπικού του χώρου για να κάνει την έρευνά του: θα κοιτάξει σε όσο το δυνατόν περισσότερα καταστήματα, όσες λεπτομέρειες για το προϊόν θέλει, και θα αγοράσει όταν είναι έτοιμος και σίγουρος.
  • Δέχεται ενημέρωση στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο για τα προϊόντα που θέλει, ενώ απορρίπτει τις ενημερώσεις που δεν χρειάζεται. Αν δεν βιάζεται να αποκτήσει το προϊόν, περιμένει να ενημερωθεί για κάποια προσφορά του προϊόντος αυτού, οπότε θα προβεί και στην αγορά του
  • Αν νιώθει ότι δεν είναι σίγουρος από τις πληροφορίες που έχει δει στο διαδίκτυο, μπορεί πάντα να ενημερωθεί άμεσα τηλεφωνικά από το ίδιο το κατάστημα!