Ιστοσελίδα

Έχετε απορίες για τη κατασκευή της ιστοσελίδας σας; Δείτε οτιδήποτε αφορά την ιστοσελίδα, το περιεχόμενο και τη κατασκευή της. Δείτε το κόστος της, ανατρέξτε στις συχνές ερωτήσεις που αφορούν την ιστοσελίδα και τη κατασκευή ιστοσελίδας. Ρωτήστε μας για οποιαδήποτε απορία θέλετε να σας καλύψουμε.

Η καθολική ετικέτα της google είναι υπεύθυνη κυρίως για να αναγνωρίζεται η ιστοσελίδα μας στις μηχανές αναζήτησης της google. Στην ουσία αυτό που κάνει, είναι να "δηλώνει" στις μηχανές της google ότι υπάρχει μια νέα σελίδα, και άρα να μπορεί να την εμφανίζει, ανάλογα με το περιεχόμενό της, όταν οι χρήστες την αναζητούν.Εκτός αυτού, η ετικέτα είναι χρήσιμη και για άλλες λειτουργίες. Για παράδειγμα, είναι αυτή που κάνει τη σύνδεση του site μας με τα google analytics. Με αυτό το τρόπο μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε όλα τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν την επισκεψιμότητα της σελίδας μας.
Το θέμα είναι υπεύθυνο για την εμφάνιση μιας ιστοσελίδας. Ορίζει τη δομή των σελίδων της, τη μορφοποίησή της, τη διάταξη των κειμένων και των εικόνων ή και ο τρόπος που εμφανίζονται οι λειτουργίες του. Τα θέματα που χαρακτηρίζονται ως premium:
  • μπορεί να είναι δωρεάν ή με πληρωμή
  • περιέχουν προχωρημένες λειτουργίες και ρυθμίσεις για την εμφάνισή του
  • υποστηρίζονται από ομάδα προγραμματιστών, η οποία φροντίζει διαρκώς για την αναβάθμισή του, για την συμβατότητά του με κάθε νέα έκδοση του wordpress
  • ανανεώνονται διαρκώς με τη πάροδο του χρόνου, διασφαλίζοντας συνεχώς ότι δεν υπάρχουν κενά ασφαλείας.
Μια ιστοσελίδα μπορεί να χτιστεί με βάση ένα θέμα. Ή, να σχεδιαστεί από λευκό χαρτί, οπότε και το κόστος της ανεβαίνει κατακόρυφα. Σχεδόν το σύνολο των σύγχρονων ιστοσελίδων δημιουργούνται με βάση κάποιο θέμα.  Ανάλογα με την εταιρία που έχει αναλάβει τη κατασκευή της, μπορεί να ακολουθήσει πιστά το ίδιο το θέμα, ή να το προσαρμόσει ανάλογα με τις ανάγκες του ιδιοκτήτη της σελίδας.Μια σημαντική διαφορά ανάμεσα στα δωρεάν premium θέματα και στα επί πληρωμή είναι η εξής. Σχεδόν όλα τα premium θέματα που διατίθενται δωρεάν δίνουν περιορισμένες λειτουργίες. Για την επέκτασή τους ζητείται η αγορά του συγκεκριμένου θέματος.Το κόστος των premium αγορασμένων θεμάτων είναι σχετικά μικρό σε σχέση με το συνολικό κόστος μιας ιστοσελίδας. Έτσι, μια επαγγελματική ιστοσελίδα που δεν θα έχει περιορισμό στις λειτουργίες και στην εμφάνισή της, θα στηθεί σε ένα premium επί πληρωμή θέμα. 
Υπάρχουν δύο απαντήσεις που αφορούν το κόστος μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας. Η πρώτη απάντηση βρίθει πρωτοτυπίας αλλά και ειλικρίνειας, και είναι η εξής: εξαρτάται.Κατ΄ αρχάς, το "απλή" είναι δύσκολο να αξιολογηθεί και κινδυνεύει να χαρακτηρίσει μια ιστοσελίδα η οποία να μην καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησης του ιδιοκτήτη, άρα η δαπάνη της να είναι χαμένα χρήματα, όσα λίγα ή πολλά κι αν είναι αυτά. Από εκεί και πέρα, το κόστος της σελίδας θα το διαμορφώσουν οι απαιτήσεις που θα δημιουργηθούν, για παράδειγμα
  • αν οι εικόνες που θα περιέχει θα δοθούν εξ΄ ολοκλήρου από τον ιδιοκτήτη επεξεργασμένες με τον τρόπο που απαιτείται,
  • αν τα κείμενα θα δοθούν από τον ιδιοκτήτη ή θα δημιουργηθούν από τη κατασκευάστρια εταιρία,
  • αν θα αγοραστεί κάποιο θέμα ή αν το designe της θα ακολουθήσει ακριβώς κάποια από τα δωρεάν θέματα που διατίθονται από το ίδιο το WordPress,
  • αν η ιστοσελίδα θα περιλαμβάνει μικρό ή μεγάλο αριθμό υποσελίδων, και αν αυτές θα απαιτήσουν το δικό τους designe ή όχι,
  • αν στο site θα δημιουργηθεί SEO ή αν δεν εμφανίζεται ποτέ στις μηχανές αναζήτησης,
καθώς και από αρκετούς ακόμη παράγοντες.Το δεύτερο που μπορεί να ειπωθεί είναι πως, κατά τη γνώμη μας το σωστό ερώτημα δεν είναι πόσο κοστίζει μια ιστοσελίδα, αλλά, ανάλογα με τις λειτουργίες που περιέχει, πόσα χρήματα μπορεί να αποφέρει στον ιδιοκτήτη της.Περισσότερα για το κόστος, δείτε εδώ.
Ναι, με ερωτηματικό και υπό περιορισμούς.Μια ιστοσελίδα φτιαγμένη με συγκεκριμένο CMS (WordPress, joomla, Drupal κτλ) μπορεί να αλλάξει θέμα - και άρα να ανανεωθεί δραστικά το designe της - μόνο με κάποιο θέμα από το ίδιο CMS. Για μια σχετικά πρόσφατη ιστοσελίδα και όχι παλαιότερη από 2-3 χρόνια, αυτό πιθανότατα μπορεί να γίνει σχετικά εύκολα και οικονομικά. Στη περίπτωση παλαιότερων κατασκευών πιθανόν να χρειαστεί να γίνει από αρκετή μέχρι δραστική επέμβαση σε όσον αφορά την εμφάνιση της σελίδας στις κινητές συσκευές, οπότε ο κατασκευαστής που θα αναλάβει την ανανέωσή της θα κρίνει αν είναι οικονομικότερο να προχωρήσει στην αναβάθμιση της σελίδας ή την εκ νέου δημιουργία της.Ας σημειωθεί το εξής. Σελίδες που έχουν περισσότερα από 8-10 χρόνια ζωής είναι πιθανόν να είναι κατασκευασμένες με χρήση κώδικα, άρα να είναι μη δυναμικές και να υπολείπονται από τις σύγχρονες σελίδες όχι μόνο στην αισθητική τους, αλλά και στο τρόπο που τις βαθμολογεί η google για τη κατάταξή τους στις μηχανές αναζήτησης. Αν πρόκειται για κατασκευές τέτοιας παλαιότητας, η δημιουργία νέας σελίδας στο ίδιο domain name είναι ουσιαστικά μονόδρομος.
Το τι είδους ιστοσελίδα θα χρειαστεί ένας επαγγελματίας θα το καθορίσουν εξ΄ ολοκλήρου οι ανάγκες του, και αφού πρώτα αξιολογήσει πλήρως τους λόγους που χρειάζεται μια ιστοσελίδα. Αν για παράδειγμα εκτιμήσει ότι το site του θα επιτελέσει κάποια συγκεκριμένη χρηστικότητα και πως δεν θα τη χρειαστεί για να προσελκύσει νέους πελάτες ή για να δώσει κάποιο κύρος στην επιχείρησή του, μια απλή ιστοσελίδα που μπορεί να κατασκευαστεί από τον οποιοδήποτε ή μια δωρεάν ιστοσελίδα θα τον καλύψει πλήρως.Αν, απεναντίας, στα άμεσα σχέδιά του είναι
  • η προσέλκυση νέων πελατών
  • η ισχυροποίηση του brand και του κύρους της επιχείρησης
  • η δημιουργία μιας στιβαρής κι επαγγελματικής εικόνας για την επιχείρησή του, και γενικότερα
  • να αυξήσει τα έσοδά του στοχεύοντας στο πολύ μεγαλύτερο κοινό που μπορεί να την αναζητήσει,
ας γνωρίζει ότι η κατασκευή ιστοσελίδας έχει φτάσει σε υψηλά επίπεδα τεχνογνωσίας στους τομείς που αφορούν την αισθητική της, τις λειτουργίες της, τη ταχύτητά της, το πόσο εύκολα θα μπορούν να τη βρίσκουν οι χρήστες που την αναζητούν κ.ά. Ότι ο ανταγωνισμός στο χώρο του είναι ήδη μεγάλος, και πως όσο καλύτερος είναι ο επαγγελματίας που την έχει δημιουργήσει τόσο υψηλότερα θα βρίσκεται μπροστά από τον ανταγωνισμό - και σε τελική ανάλυση, τόσο υψηλότερα θα είναι τα κέρδη του.Συνοπτικά ως απάντηση στο ερώτημα θα μπορούσαμε να δώσουμε το εξής: γιατί αφήνοντας τη δημιουργία της σελίδας σας σε έναν επαγγελματία, θα έχετε καλύτερη ιστοσελίδα από τον ανταγωνιστή σας που έφτιαξε μια φθηνή ή δωρεάν σελίδα. Θα προσεγγίζετε ευκολότερα τους χρήστες του ίντερνετ, θα τους τραβάτε περισσότερο τη προσοχή. Κι εν τέλει, θα έχετε περισσότερους πελάτες.
Μια επιχείρηση πρέπει να διαθέτει μια επαγγελματική ιστοσελίδα για πολλούς λόγους, έτσι η απάντηση στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων είναι ένα απόλυτο ναι. Οι σημαντικότεροι λόγοι γι΄ αυτό είναι ότι
  • η ιστοσελίδα είναι η εικόνα, η βιτρίνα της επιχείρησης στο διαδίκτυο.
  • αναβαθμίζει το κύρος της επιχείρησης και της προσδίδει μεγαλύτερο επαγγελματισμό.
  • οι πιθανοί πελάτες μιας οποιασδήποτε επιχείρησης δαπανούν καθημερινά αρκετές ώρες στο διαδίκτυο, και το σημαντικότερο, αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες μέσα από αυτό.
  • μέσω της ιστοσελίδας δίνεται η δυνατότητα στην επιχείρηση να προσεγγίσει και να προσελκύσει με πολλούς τρόπους πιθανούς νέους πελάτες.
  • αν ένας χρήστης αναζητήσει μια συγκεκριμένη επιχείρηση στο διαδίκτυο και δεν τη βρει, τότε θα αμφισβητήσει την εγκυρότητά της αλλά και την ίδια της την ύπαρξη.
Δείτε περισσότερα εδώ.