Social Media

Η διαφήμιση στα Social Media

Το facebook είναι το δημοφιλέστερο social midia στην Ελλάδα. Οι εγγεγραμμένοι χρήστες του στη χώρα μας ξεπερνάνε τα 5 εκατομμύρια ενώ υπολογίζεται πως οι χρήστες που βρίσκονται μεταξύ 34-55 ετών δαπανούν ημερησίως κατά μέσο όρο περισσότερη από μια ώρα σε αυτό. Περισσότεροι από τους μισούς χρησιμοποιούν το facebook από το κινητό τους, το οποίο δίνει τη δυνατότητα να εντοπίζει τη γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη.

​Οι πελάτες κάθε επιχείρησης, βρίσκονται εκεί.

Μια σχετικά μικρή επιχείρηση που μπορεί να διαθέσει μικρό προϋπολογισμό σε διαφήμιση, την ενδιαφέρει να στοχεύσει σε χρήστες που βρίσκονται κοντά σε αυτήν. Μια από τις πολύ σημαντικές δυνατότητες της διαφήμισης μέσω facebook είναι πως δίνει τη δυνατότητα ακριβώς σε τέτοιου είδους διαφήμιση, ώστε με πολύ μικρό κόστος να γίνει η προβολή της επιχείρησης σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους που βρίσκονται γεωγραφικά κοντά στην επιχείρηση.

Όπως και με τη διαφήμιση στα adwords, η επιχείρηση χρεώνεται όχι με τη προβολή της διαφήμισης αλλά μόνο όταν ο χρήστης δείξει ενδιαφέρον και κάνει κλικ σε αυτήν – όταν κάνει δηλαδή το πρώτο βήμα για να γίνει πελάτης της επιχείρησης. ​

Εκτός από το σχετικά μικρό κόστος διαφήμισης, μέσω της δημιουργίας σελίδας της επιχείρησης στα Social Media ο χρήστης μπορεί να αλληλεπιδράσει πολύ πιο εύκολα με την επιχείρηση: μπορεί να σχολιάσει ένα βίντεο ή μια ανάρτηση της επιχείρησης, να έρθει σε διάλογο μαζί μας για την ανάρτηση αυτή, να τη μοιραστεί με τους φίλους του και τελικά να επιτευχθούν δύο στόχοι:

ο ένας είναι ότι θα διαδοθεί σε μεγάλο πλήθος χρηστών η επιχείρησή μας και ο άλλος, και εξίσου σημαντικός, ότι ο χρήστης θα έρθει σε επαφή με την ιστοσελίδα μας – και όπως έχουμε ήδη δει, αυτό θα μας βοηθήσει να του υπενθυμίζουμε τακτικά με στοχευμένες διαφημίσεις τα προϊόντα που γνωρίζουμε  ότι τον ενδιαφέρουν. ​Συνοπτικά, θα μπορούσαμε να πούμε πως ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της παρουσίας στα S.M. είναι πως

ο χρήστης όχι μόνο θα μπορέσει να έρθει σε επαφή με το μήνυμά μας – και με εμάς, αλλά θα μπορέσει και να το διαδώσει.

Μη ξεχνάμε πως από τη φύση τους καθένα από τα Social Media είναι ένα μέσο πιο χαλαρό, πιο “ανθρώπινο”. Μέσα από αυτά ο επιχειρηματίας θα μπορέσει να βγει από την επιβαλλόμενη από τη φύση της δουλειάς του αυστηρότητα, να εμφανίσει ένα διαφορετικό, οικείο προφίλ και να κάνει τους χρήστες να νιώσουν ότι μπορούν πιο εύκολα να έρθουν σε επαφή και να επικοινωνήσουν μαζί του.

Πόσες φορές δεν έχουμε κάνει κάτι στην επιχείρησή μας που να είμαστε περήφανοι γι΄ αυτό τόσο, ώστε να θέλουμε να το μοιραστούμε, να το διαδώσουμε; Η επαγγελματική σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όχι μόνο επιτρέπει να αναδεικνύουμε το έργο μας, αλλά επιτρέπει και στους ίδιους τους χρήστες να το διαδίδουν, όταν τους το παρουσιάσουμε με ελκυστικό τρόπο. Προβάλλοντας μια επιχείρηση το έργο της, τις επιτυχίες της, τις διακρίσεις ή τα νέα της, μέσω της αλληλεπίδρασης που κάνουν οι χρήστες σε αυτά (σχόλια, like ή κοινοποιήσεις) διαδίδεται το ίδιο το brand της επιχείρησης, κι εν τέλει η δημοτικότητά της.

Έχουμε ήδη αναφέρει πως η δημοφιλία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι μεταβαλλόμενη. Στη FIDEM παρακολουθούμε στενά τις τάσεις των χρηστών, ενημερωνόμαστε για τα εν δυνάμει δημοφιλή νέα δίκτυα και, ανάλογα τους στόχους της κάθε επιχείρησης με την οποία συνεργαζόμαστε, μπορούμε να φροντίζουμε με ασφάλεια η επιχείρηση να είναι ήδη εκεί, όταν οι υπόλοιποι θα αρχίσουν να φτάνουν.