e-mail marketing

Το e-mail marketing είναι απλό. Είναι στοχευμένο, απευθύνεται είτε σε υπάρχοντες είτε σε εν δυνάμει πελάτες σας, που όμως έχουν ήδη δείξει το ενδιαφέρον τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Το δε κόστος του, είναι κατά πολύ μικρότερο από αυτό των υπολοίπων ειδών διαφήμισης.

Πιθανότατα έχουν φτάσει περισσότερες από μια φορές στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο μηνύματα από εταιρίες οι οποίες διαφήμιζαν με αυτό το προϊόν τους ή σας ενημέρωναν για κάποια προσφορά. Αυτό συνέβει επειδή κάποια στιγμή στο παρελθόν είχατε επισκεφτεί τη σελίδα της εταιρίας και σε κάποια φόρμα που συμπληρώσατε, είχατε αποδεχτεί να δέχεστε ενημερωτικό υλικό από αυτήν στο mail σας.

Όπως είναι κατανοητό, λειτουργεί συμπληρωματικά με τα άλλα είδη διαφημίσεων στο διαδίκτυο, προκύπτει μέσα από αυτές και ουσιαστικά υπενθυμίζει στους χρήστες τη παρουσία σας.

Φανταστείτε για παράδειγμα ότι προσφέρετε ένα αναλώσιμο προϊόν – μελάνι για πίνακες φροντιστηρίων, υγρό για φακούς επαφής, είδη καφέ και γενικά κάτι που γνωρίζετε ότι ο πελάτης σας θα το χρειαστεί πάλι. Δεν θα ήταν χρήσιμο, λίγες μέρες πριν την ημερομηνία που υπολογίζετε ότι το προϊόν σας θα έχει καταναλωθεί, να αποστέλνατε στον πελάτη σας ένα e-mail υπενθυμίζοντάς του το προϊόν που τον ενδιαφέρει; ή αν το μήνυμά σας περιλάμβανε ενημέρωση για κάποια ακόμη προϊόντα που ίσως τον ενδιέφεραν κι αυτά;

Ενώ τα άλλα είδη διαφήμισης φροντίζουν κυρίως να αυξήσουμε το πελατολόγιό μας, με το e-mail marketing στοχεύουμε, πέρα από αυτό, στο να κάνουμε τους πελάτες μας να ψωνίζουν από εμάς ξανά και ξανά.