Παρουσία στο διαδίκτυο

Ιστοσελίδα και παρουσία στο ίντερνετ

Η ίδια η κατασκευή της ιστοσελίδας είναι ο βασικότερος τρόπος παρουσίας μιας επιχείρησης στο ίντερνετ. Μια σύγχρονη ιστοσελίδα δεν αποτελεί πια ένα ενημερωτικό (πολυσέλιδο ή όχι) φυλλάδιο ενημέρωσης προς τον επισκέπτη της: σε μια σύγχρονη ιστοσελίδα ο χρήστης μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα – όπως

  • να κάνει έρευνα,
  • να συνομιλήσει με ειδικούς,
  • να διαβάσει ή να γράψει κριτικές,
  • να δει βίντεο,
  • να συμπληρώσει μια φόρμα επικοινωνίας ή
  • να αγοράσει κάτι,

και γενικότερα να αλληλεπιδράσει με αυτήν – άρα και με την ίδια την επιχείρηση.

Έχοντας μια επιχείρηση επενδύσει σε μια ιστοσελίδα, έχει κάνει ουσιαστικά το σημαντικότερο βήμα στη παρουσία της στο διαδίκτυο.

Εγγραφή σε Διαδικτυακούς Καταλόγους

Είναι το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνει μια επιχείρηση που αποφασίζει να δραστηριοποιηθεί στο διαδίκτυο. Η εγγραφή στο κατάλογο επιχειρήσεων της google είναι απαραίτητη, ανεξάρτητα του τρόπου που αποφασίζει η εταιρία να δραστηριοποιηθεί στο ίντερνετ.

Πέρα από αυτό και ανάλογα τη δραστηριότητά της, υπάρχουν εξειδικευμένοι σε διάφορους τομείς κατάλογοι που έχουν εκατομμύρια επισκέπτες παγκοσμίως, μια καταχώρηση σε αυτούς λοιπόν κρίνεται πάντα απαραίτητη – και το σημαντικότερο, γίνεται εύκολα, γρήγορα και τις περισσότερες φορές, δωρεάν.

Παρουσία στα Social Media

Η παρουσία μιας επιχείρησης στα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητη – σε απλά “ελληνικά”, το facebook, istagram ή το  twitter κυριαρχούν ανάμεσα στα Social Media στη χώρα μας ενώ δίκτυα όπως το Likedin έχουν μικρότερη δημοφιλία αλλά απευθύνονται κυρίως σε επαγγελματίες.

Όλα αυτά τα μέσα δίνουν τη δυνατότητα δημιουργίας επαγγελματικής ιστοσελίδας η οποία μπορεί να διαφημιστεί σε χρήστες των αντίστοιχων midia που θα στοχεύσουμε εμείς: η διαφήμιση που θα δημιουργήσουμε θα απευθυνθεί σε χρήστες που τους επιλέγουμε είτε ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, είτε ανάλογα τη γεωγραφική περιοχή που έχουν δηλώσει ότι διαμένουν, είτε, απλά, από τη περιοχή που εντοπίζονται ότι βρίσκονται μέσω της κινητής τους συσκευής.

Αυτές οι επιλογές, κάνουν μια διαφήμιση στα Sosial Media να έχει εξαιρετικές δυνατότητες και προοπτικές.

Μη ξεχνάμε ότι τα πάντα στο ίντερνετ είναι δυναμικά: η εποχή του MySpace ως δημοφιλέστερο Social στην Ελλάδα έχει παρέλθει, ενώ οι μικρότερες ηλικίες χρησιμοποιούν κατά κόρον το – ίσως άγνωστο στους άνω των 25-30 – Snapchat, κάτι που το κατατάσσει στο εν δυνάμει σημαντικότερο στο μέλλον μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Κάθε εταιρία που αναλαμβάνει τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρηση δεν αρκεί να ακολουθεί τις εξελίξεις: πρέπει να βρίσκεται μπροστά από αυτές, ώστε να είναι έτοιμη όταν οι υπόλοιποι τις φτάσουν.

Εφαρμογές για κινητά

Πρόκειται για τα λεγόμενα aplications. 

Ανάλογα με τους στόχους που έχει θέσει μια επιχείρηση από τη παρουσία της στο διαδίκτυο, οι εφαρμογές για κινητά είναι ένας δυναμικός τρόπος για να αλληλεπιδράσει ένας χρήστης με την επιχείρηση.

Μέσω της ιστοσελίδας μας μπορεί να ζητηθεί από τον επισκέπτη να εγκαταστήσει στο κινητό του μια εφαρμογή, και κάποια από αυτά που μπορεί να του προσφέρει είναι τα εξής:

  • να του στέλνει ενημερωτικά e-maill με διάφορες προσφορές της επιχείρησης,
  • να τον επιβραβεύει με προσφορές αν είναι τακτικός πελάτης ή
  • να μετέχει σε κληρώσεις και δώρα που γίνονται μεταξύ των κατόχων της εφαρμογής.

Αυτό που παίρνει σε αντάλλαγμα η επιχείρηση, είναι ένας ακόμη ευχαριστημένος – και τακτικός! – πελάτης, που πιθανόν να θελήσει να διαδώσει την εφαρμογή αυτή (άρα και την ίδια την επιχείρηση) σε άλλους χρήστες.