Κατασκευή e-shop

Κατασκευη e-shop

Κατασκευάζουμε το διαδικτυακό σας κατάστημα και το παραδίδουμε έτοιμο να πουλήσει

  • Εύκολη διαχείριση
  • Απόλυτος έλεγχος παραγγελιών
  • Δυναμική εμφάνιση προϊόντων
  • Πλήρως προσαρμοσμένο στις ανάγκες της επιχείρησης
Κατασκευή e-shop

Δημιουργια e-shop

Τι περιλαμβάνει

Renponsive design

Πλήρης προσαρμογή, εύκολη χρήση κ΄ αγορά από όλες τις συσκευές

Τρόποι πληρωμής

Δυνατότητα όλων των τρόπων πληρωμής με απόλυτη ασφάλεια

Ευκολία δημιουργίας προϊόντων

Δημιουργία απλών ή πολλαπλών προϊόντων με εύκολο ανέβασμα, προσθήκη τιμών ή αυτόματη προσαρμογή από τον προμηθευτή

Δημιουργία πολλαπλών φίλτρων

Δημιουργία φίλτρων και αυτόματη εμφάνιση των αντίστοιχων προϊόντων

Τρόποι αποστολής

Αυτόματος υπολογισμός μεταφορικών ανάλογα της περιοχής και του τρόπου αποστολής

Check out

Εύκολη διαδικασία εγγραφής. Καλάθι αγορών, whish list και παρουσίαση παρόμοιων προϊόντων

Γιατι e-shop;

Ποια είναι τα οφέλη της δημιουργίας e-shop

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ξεκίνησε ως πολυτέλεια. Αργότερα οι ηλεκτρονικές αγορές αποτέλεσαν μια μεγάλη εξυπηρέτηση για τους καταναλωτές. Σήμερα, η κατασκευή e-shop αποτελεί για κάθε εμπορική επιχείρηση, ανάγκη.

Η διάθεση των προϊόντων στη μεγάλη αγορά του διαδικτύου δίνει μεγάλη δυνατότητα κέρδους για την επιχείρηση. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που έχει σχεδιαστεί και προωθείται σωστά, πουλάει.

Τα οφέλη της ύπαρξης ενός e-shop αφορούν τόσο τον ιδιοκτήτη όσο και τον αγοραστή. Περιεκτικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι:

Από τη πλευρά της επιχείρησης

  • Είναι ανοικτά 24 ώρες την ημέρα, 365 ώρες το χρόνο. Μπορούν να πουλάνε κάθε ώρα, είτε είστε παρών είτε όχι.
  • Δεν έχει τοπικό περιορισμό. Δεν έχει σημασία που είναι η έδρα σας, αλλά μέχρι που μπορούν να σταλούν τα προϊόντα σας. Μπορείτε να πουλάτε σε ολόκληρη τη πόλη, είτε σε ολόκληρη τη χώρα, είτε σε ολόκληρο το κόσμο.
  • Έχει κατά πολύ μικρότερο κόστος δημιουργίας από αυτή ενός φυσικού καταστήματος.
  • Έχει σημαντικά μικρότερα λειτουργικά έξοδα από αυτά ενός φυσικού καταστήματος.
  • Είναι πολύ εύκολη η τροποποίηση του αποθέματος, η αλλαγή των τιμών, η τροποποίηση του ίδιου του εμπορεύματος. Γίνεται είτε με το ανέβασμα μιας φωτογραφίας και τη σύνταξη μιας περιγραφής, είτε αυτόματα μέσω του προμηθευτή!
  • Έχοντας στη διάθεσή του τα κατάλληλα εργαλεία marketing, μπορεί να βρίσκεται συνεχώς σε επαφή με τους πελάτες του ή τους επισκέπτες του καταστήματός του. Να του υπενθυμίζει διαρκώς τη παρουσία του, να του δείχνει ξανά και ξανά το προϊόν για το οποίο ενδιαφέρθηκε, να του στέλνει ενημερωτικά μηνύματα με προσφορές.

Από τη πλευρά του καταναλωτή

  • Κάνει τις αγορές από το σπίτι του. Όποτε θέλει, όποια ώρα θέλει, πληρώνοντας όπως θέλει και λαμβάνοντας το προϊόν στη πόρτα του σπιτιού του.
  • Έχει στη διάθεσή του την άνεση του προσωπικού του χώρου για να κάνει την έρευνά του: θα κοιτάξει σε όσο το δυνατόν περισσότερα καταστήματα, όσες λεπτομέρειες για το προϊόν θέλει, και θα αγοράσει όταν είναι έτοιμος και σίγουρος.
  • Δέχεται ενημέρωση στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο για τα προϊόντα που θέλει, ενώ απορρίπτει τις ενημερώσεις που δεν χρειάζεται. Αν δεν βιάζεται να αποκτήσει το προϊόν, περιμένει να ενημερωθεί για κάποια προσφορά του προϊόντος αυτού, οπότε θα προβεί και στην αγορά του
  • Αν νιώθει ότι δεν είναι σίγουρος από τις πληροφορίες που έχει δει στο διαδίκτυο, μπορεί πάντα να ενημερωθεί άμεσα τηλεφωνικά από το ίδιο το κατάστημα!
  • Όταν η ηλεκτρονική αγορά από εξυπηρέτηση μετατρέπεται σε ανάγκη, θα αναζητήσει το ηλεκτρονικό κατάστημα που θα του καλύψει την ανάγκη αυτή. Σε αυτή τη περίπτωση, η επιχείρηση πρέπει να βρίσκεται εκεί που την αναζητά.

Προσοχή όμως. Η κατασκευή e-shop δεν εξασφαλίζει την αυτόματη εμφάνιση πελατών. Δείτε περισσότερα στο άρθρο μας “συμβουλές για ένα επιτυχημένο e-shop“.

χρειαζεστε περισσοτερες πληροφοριες;

Επικοινωνήστε μαζί μας





θελετε να ξεκινησουμε το δικο σας project;

Ελάτε να μιλήσουμε!

Καλέστε μας να συζητήσουμε το έργο που θέλετε να δημιουργήσετε.