Σεμινάριο social marketing

Social Media Marketing & Advertising

Σεμινάριο για το ψηφιακό marketing και τη διαφήμιση στα Social Media

Σε αυτό το σεμινάριο για τη διαφήμιση στα social media Facebook και Instagram οι εκπαιδευόμενοι έρχονται σε επαφή με την επαγγελματική μορφή του digital marketing. Τα μαθήματα ψηφιακού marketing απευθύνονται κυρίως:

  • σε αυτόν που έρχεται σε πρώτη επαφή με τα social ads.
  • σε κάποιον που κατέχει ήδη εταιρικό λογαριασμό Facebook και θέλει να έρθει σε γνωριμία με τον επαγγελματικό τρόπο δημιουργίας διαφημιστικών καμπανιών.
  • στο νέο του χώρου της διαφήμισης και  επικοινωνίας που θέλει να βελτιώσει τις ψηφιακές του γνώσεις. Και
  • στον επιχειρηματία που επιθυμεί να αναλάβει μόνος του τη προώθηση της επιχείρησής του στα social media.
Τα μαθήματα γίνονται διαδικτυακά
Δεν απαιτούνται γνώσεις προγραμματισμού
Μέγιστος αριθμός εκπαιδευόμενων ανά τμήμα: δώδεκα (12)

Συμπληρώστε την αίτηση ενδιαφέροντος







    Ταυτότητα προγράμματος


    Διάρκεια: 4 ημέρες

    Αριθμός Ωρών: 12

    Ώρες μαθημάτων: 6:00 – 9:00

    Είδος διδασκαλίας: Σύγχρονη τηλεκπαίδευση, online διαδικτυακά μαθήματα. Διαρκής ασύγχρονη υποστήριξη μέσω forum.

    Σημειώσεις μαθήματος: Πλήρεις, παρέχονται σε  pdf

    Κόστος: 80 ευρώ

    Κόστος εγγραφής δύο ατόμων: 60 ευρώ ανά άτομο

    Δικαίωμα ακύρωσης συμμετοχής: 7 ημέρες πριν την έναρξη των μαθημάτων, οπότε και γίνεται επιστροφή ολόκληρου του ποσού που έχει καταβληθεί.

    Το τρέχων σεμινάριο έχει λήξει. Η σελίδα θα ενημερωθεί όταν θα προγραμματιστεί νέο σεμινάριο

    Σεμινάριο Social Media. Διαφήμιση σε Facebook – Instangram.

    Το σεμινάριο “Social Media: διαφήμιση σε Facebook κ΄ Instangram” απευθύνεται σε όσους-όσες επιθυμούν να:

    • Μάθουν να δημιουργούν κ΄ να διαχειρίζονται μόνοι τους τον επαγγελματικό τους λογαριασμό σε facebook κ΄ instangram.
    • Επιθυμούν να εισέλθουν στο χώρο του Social Marketing.
    • Βελτιώσουν το βιογραφικό τους αποκτώντας επαγγελματικές γνώσεις διαχείρισης κ΄ προώθησης επαγγελματικών λογαριασμών.

    Μετά το πέρας των μαθημάτων, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

    • ημιουργούν επαγγελματικούς λογαριασμούς στα social media.
    • Οργανώνουν διαφημιστικές καμπάνιες καθώς και να χαράσσουν εξ΄ αρχής τη στρατηγική διαφήμισης που θα ακολουθήσουν.
    • Γνωρίζουν μυστικά που μειώνουν το κόστος διαφήμισης και αυξάνουν την απόδοσή της.
    • Αναλύουν δεδομένα από τα αρχικά αποτελέσματα της διαφήμισης και να αναδιαμορφώνουν με βάση αυτά τη στρατηγική τους.
    • Δημιουργούν τα κατάλληλα κοινά και να στοχεύουν σε αυτά.
    • Κάνουν εκστρατείες remarketing στοχεύοντας στο υπάρχων κοινό της επιχείρησης.

    Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι εκπαιδευόμενοι θα

    • δημιουργήσουν διαφημιστικούς λογαριασμούς σε face κ΄ insta
    • στήσουν διαφημιστικές καμπάνιες όλων των ειδών (εικόνα, video, ΑΒ test κτλ)
    • μάθουν να δημιουργούν το facebook pixel ώστε να μπορούν να λαμβάνουν τα δεδομένα απόδοσης της διαφήμισης και θα
    • εφαρμόσουν στη πράξη όλα όσα θα διδαχτούν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.

    Έως το τέλος του σεμιναρίου οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να δημιουργούν και να διαχειρίζονται σε επαγγελματικό επίπεδο διαφημιστικούς λογαριασμούς είτε δικούς τους, είτε για λογαριασμό άλλων πελατών τους.

    Σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος παρέχεται πλήρης υποστήριξη στον καθένα εκπαιδευόμενο ξεχωριστά. Τόσο κατά τη διάρκεια των online μαθημάτων, όσο και τις υπόλοιπες ώρες μέσω ειδικής πλατφόρμας – forum, στην οποία θα υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ των εκπαιδευόμενων.

    Μέρος 1ο: Digital Marketing

    1. Εισαγωγή στο ψηφιακό marketing.
    2. Ο ρόλος του ψηφιακού marketing στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα.
    3. Στρατηγική ψηφιακού marketing και social media.
    4. Καθορισμός στόχων κατά το σχεδιασμό της στρατηγικής διαφήμισης.
    5. Αναγνώριση κοινού στόχου (Audience Persona).
    6. Επιλογή καναλιών επικοινωνίας (Media Mix).

    Μέρος 2ο: Facebook page & Instagram account

    1. Δημιουργία Facebook σελίδας.
    2. Σωστή διαμόρφωση επαγγελματικής σελίδας.
    3. Δημιουργία Instagrm λογαριασμού.
    4. Σωστή διαμόρφωση Bio.
    5. Περιεχόμενο.
    6. Βέλτιστη απόδοση λογαριασμού οργανικά (αλγόριθμος, hashtags, χρονοδιάγραμμα, insights).
    7. Influencer Marketing.
    8. KPIs.

    Μέρος 3ο: Facebook Ads (Διαφήμιση)

    1. Δημιουργία διαφημιστικού λογαριασμού
    2. Δημιουργία διαφήμισης
    3. Τοποθέτηση
    4. Κοινό
    5. Budgeting
    6. AB test

    Η Δάφνη Σταματίου είναι απόφοιτος μεταπτυχιακών σπουδών του University of East London του τμήματος Digital Marketing & Social Media. Έχει εργαστεί ως Marketing Manager σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο της ηλεκτρονικής προώθησης, σε εταιρίες ως inhouse marketeer, social media expert & consultant, ενώ έχει αναπτύξει στρατηγικές διαφήμισης για δεκάδες εταιρίες κ΄ ελεύθερους επαγγελματίες.