Blog

Ασφάλεια ιστοσελίδας WordPress – μέρος 2ο

Στο προηγούμενο άρθρο είδαμε πως μπορούμε να δώσουμε μεγαλύτερη ασφάλεια στη WordPress ιστοσελίδα μας με τη συντήρηση και θωράκιση του λογισμικού της. Ο κίνδυνος αυτής της μορφής μπορεί να έρθει μόνο από επαγγελματίες hacker, ή τουλάχιστον από εξειδικευμένους προγραμματιστές. Δεν είναι όμως αυτοί οι μόνοι που μπορούν να αποκτήσουν τον έλεγχο μιας ιστοσελίδας. Μάλιστα, θα λέγαμε πως αυτοί δεν αποτελούν καν τον μεγαλύτερο κίνδυνο. Υπάρχει μια μορφής επίθεση προς μια ιστοσελίδα που μπορεί να γίνει και από έναν μη ειδικό. Κάποιος χωρίς καμία γνώση προγραμματισμού, θα μπορούσε να αποκτήσει τον έλεγχό της με έναν απλό τρόπο. Με το να ανιχνεύσει το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης της ιστοσελίδας μας. Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε πως μπορούμε να προστατευτούμε από αυτού του είδους τις επιθέσεις. 2. Έλεγχος Πρόσβασης Προφανή ονόματα χρήστη κι εύκολοι κωδικοί πρόσβασης είναι τα πρώτα που εκμεταλλεύονται οι [...]

Read more...
Ασφάλεια ιστοσελίδας WordPress
Ασφάλεια ιστοσελίδας WordPress

Ασφάλεια ιστοσελίδας WordPress – μέρος 1ο

Μια εισαγωγή στο πως μπορούμε να πετύχουμε  τη καλύτερη δυνατή ασφάλεια για τη  WordPress ιστοσελίδα μας Σε προηγούμενο άρθρο είχαμε αναφέρει ότι η ασφάλεια ιστοσελίδας είναι ένα από τα προβλήματα που υπάρχουν σε ιστοσελίδες παλαιάς κατασκευής. Εδώ θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να εξασφαλίσουμε την ασφάλεια μιας ιστοσελίδας που έχει κατασκευαστεί με WordPress. (more…)

Read more...

10 λόγοι για τους οποίους το website σας χρειάζεται αναβάθμιση

Πριν χρόνια είχα ρωτήσει κάποιον "του χώρου" να μου πει αναλυτικά, γιατί ένα website να προχωρήσει σε αναβάθμιση. Η απάντησή του ήταν η εξής: αυτός που έχει την ιστοσελίδα, την αγαπάει; αν όχι, δεν χρειάζεται κανέναν λόγο. Απλά πρέπει να φτιάξει μια καινούργια, που να την αγαπήσει. Τα χρόνια από τότε έχουν περάσει και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει δραματικά. Ακόμη κι αν αγαπάτε την ιστοσελίδα σας, συνεχίστε την ανάγνωση αυτού του άρθρου. Πιθανόν να διαπιστώσετε ότι και για το δικό σας website ήρθε η ώρα για μια ριζική αναβάθμιση. (more…)

Read more...

e-mail marketing. Πως μπορεί να φέρει άμεση ρευστότητα.

Έχουμε ήδη πει στο παρελθόν πως το e-mail marketing μπορεί να χρησιμοποιηθεί κυρίως για να επαναφέρει υπάρχοντες πελάτες μας. Αν και αυτή είναι μόνο μια από τις λειτουργίες του, σε αυτό το άρθρο θα δούμε κάτι πιο συγκεκριμένο. Θα δούμε πως, με τη χρήση του e-mail marketing, μπορούμε να φέρουμε άμεση ρευστότητα στην επιχείρησή μας, τη στιγμή που την έχουμε ανάγκη. (more…)

Read more...

Η ιστοσελίδα JonyBoat.gr

Μας ζητήθηκε η ανακατασκευή της επαγγελματικής ιστοσελίδας της εταιρίας JonyBoat, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των σκαφών. Αντικείμενό της είναι η κατασκευή ή επισκευή τεντών, καλυμμάτων, ταπετσαριών για τα σκάφη. Δική μας δουλειά θα ήταν να δημιουργήσουμε, ή μάλλον να ανανεώσουμε,  τη διαδικτυακή εικόνα της επιχείρησης. (more…)

Read more...

7 WordPress plugins που πρέπει να υπάρχουν σε κάθε site

Τα Plugins είναι πρόσθετα προγράμματα που δίνουν επιπλέον λειτουργίες σε μια ιστοσελίδα. Θα δούμε εδώ 7 βασικά word press plugins, τα οποία κάθε ιστοσελίδα που έχει δημιουργηθεί με WP θα πρέπει να διαθέτει. (more…)

Read more...

Θοδωρής Νίτσας – Υπεργολάβος Οικοδομών

Για εταιρίες επαγγελματικών κλάδων που έχουν πληγεί από τη κρίση, αλλά παρ΄ όλα αυτά καταφέρνουν όχι μόνο να επιβιώσουν αλλά να μεγαλώσουν και να επεκταθούν μέσα σε αυτή έχουμε ξαναγράψει και στο παρελθόν. Και όσο κι αν θεωρητικά το γνωρίζουμε, κάθε φορά μας εκπλήσσει η επανάληψη του ίδιου μοτίβου ως ένα μικρό μέρος της περιβόητης "συνταγής της επιτυχίας": ανανέωση, εξέλιξη, προσαρμογή στις αλλαγές κι εκμετάλλευση νέων ευκαιριών που προκύπτουν από τις εκάστοτε συγκυρίες.  (more…)

Read more...

SporGame.gr – Αθλητικές Ειδήσεις

"Είμαστε μια παρέα έξι άτομα. Γράφουμε ήδη άρθρα με αθλητικές ειδήσεις σε κάποια site, αλλά ανοίξαμε δική μας σελίδα στο face, τα ανεβάζουμε πλέον εκεί, και σκεφτόμαστε να κάνουμε μια δική μας ιστοσελίδα". ​ (more…)

Read more...

Οι 11 συνηθέστεροι τεχνολογικοί μύθοι

...που ίσως πρέπει να σταματήσουμε να τους πιστεύουμε. ​Τελικά κάνει ή δεν κάνει να φορτίζετε το κινητό σας το βράδυ; Πρέπει να περιμένετε να ξεφορτιστεί πλήρως ή είναι καλύτερο να το κάνετε όταν η μπαταρία βρίσκεται στην μέση; Φαίνεται πως, όσο πιο πολύ χρησιμοποιούμε συσκευές- όπως smartphones και laptops- τόσο περισσότερες απορίες έχουμε, όσον αφορά την ορθότερη χρήση τους και αξιοποίηση του συνόλου των δυνατοτήτων που παρέχονται. (more…)

Read more...

H2OnlyBattery – Φακός χωρίς μπαταρίες

Πατέντα ελληνική, δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, πιστοποίηση ευρωπαϊκών προδιαγραφών και η πρώτη της εφαρμογή μόλις κυκλοφόρησε στην αγορά: είναι ένας φακός που λειτουργεί χωρίς κοινές μπαταρίες, για την ακρίβεια λειτουργεί με μπαταρία η οποία ενεργοποιείται μόνο με... νερό!  Kατασκευάσαμε το διαδικτυακό κατάστημα μέσω του οποίου γίνεται  η προώθηση του μοναδικού αυτού προϊόντος. Και σας το παρουσιάζουμε. (more…)

Read more...

Επιδότηση για τη ψηφιακή αναβάθμιση της επιχείρησης

Το πρόγραμμα αφορά υφιστάμενες επιχειρήσεις που έχουν ήδη πραγματοποιήσει τη ψηφιακή αναβάθμισή τους ή σχεδιάζουν να υλοποιήσουν μια τέτοια αναβάθμιση. Αν έχετε επιχείρηση και σχεδιάζετε ναδημιουργήσετε επαγγελματική ιστοσελίδα ή να αναβαθμίσετε κάποια υπάρχουσα να δημιουργήσετε ηλεκτρονικό κατάστημα να πραγματοποιήσετε κάποια δαπάνη για τη προώθηση της επιχείρησή σας στο διαδίκτυοκαθώς και για άλλου είδους ψηφιακή αναβάθμιση (βλ. παρακάτω), το πρόγραμμα αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να λάβετε επιδότηση για το 50% των συνολικών δαπανών που έχετε ήδη πραγματοποιήσει ή θα πραγματοποιήσετε για διάστημα 12 μηνών. Σε ποιους απευθύνεται Απευθύνεται σε υφιστάμενες πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες πριν την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης θα πρέπει έχουν κλείσει τουλάχιστον 2 πλήρεις διαχειριστικές χρήσεις και τηρούν βιβλία Β’ και Γ’ κατηγορίας μέχρι τις 31/12/2017. Τα επενδυτικά σχέδια θα πρέπει να είναι από 5.000 € έως 50.000 € και η επιδότηση είναι το 50% των επιλέξιμων δαπανών. ​​ Οι δαπάνες είναι επιλέξιμες από την ημερομηνία [...]

Read more...

Η διαφήμιση στο ίντερνετ

Κάθε επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο θα τον ενδιέφερε το πως λειτουργεί η διαφήμιση στο ίντερνετ. Το τι προσφέρει, και κυρίως το πόσο κοστίζει. Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων σήμερα έχει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ξεκινήσει τη παρουσία της στο ίντερνετ. Είτε έχοντας κάνει μια απλή καταχώρηση σε κάποιον από τους διαδικτυακούς καταλόγους, είτε με τη δημιουργία επαγγελματικής σελίδας στο facebook ή/και κάποιο άλλο social media, είτε έχοντας δημιουργήσει ένα επαγγελματικό website το οποίο πιθανόν να το προωθεί στις μηχανές αναζήτησης της google. (more…)

Read more...

Τρία βήματα για ελκυστική παρουσία στο διαδίκτυο

Έχεις μια μικρή επιχείρηση που δραστηριοποιείται με κάποιο τρόπο στο διαδίκτυο, είτε με τη παρουσία της στους διαδικτυακούς καταλόγους είτε μέσω των social media, αλλά νιώθεις πως τα χρήματα που έχεις δαπανήσει κι εξακολουθείς ίσως να δαπανάς, δεν σου έχουν επιστρέψει τα αναμενόμενα κέρδη; Θα δούμε γιατί συμβαίνει αυτό στις περισσότερες μικρές ή πολύ μικρές επιχειρήσεις, ατομικές ή μη. Και θα δούμε επίσης ποια είναι τα μικρά βήματα που πρέπει να ακολουθήσει η επιχείρηση, ώστε να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό της. (more…)

Read more...