Blog

Κατασκευή ιστοσελίδας δωρεάν – τι πρέπει να ξέρουμε

Η έρευνα για τη κατασκευή ιστοσελίδας δωρεάν συμπληρώνεται σε αυτό το άρθρο. Στο 1ο της μέρος είδαμε πότε αξίζει και πότε όχι να γίνει μια κατασκευή ιστοσελίδας δωρεάν. Συνεχίσαμε στο 2ο μέρος βλέποντας κάποιες από τις δημοφιλής πλατφόρμες κατασκευής δωρεάν site. Εδώ θα δούμε γιατί η δωρεάν μέθοδος δεν προτείνεται για τη κατασκευή επαγγελματικής ιστοσελίδας. (more…)

Κατασκευή ιστοσελίδας δωρεάν – Πως να φτιάξω site μόνος μου

Στο προηγούμενο άρθρο απαντήσαμε σε ένα ουσιαστικό ερώτημα, στο αν και πότε ενδείκνυται η κατασκευή ιστοσελίδας δωρεάν. Είδαμε επίσης τις δυνατότητες προς αυτή τη κατεύθυνση που δίνει η αντίστοιχη πλατφόρμα της google. Σε αυτό το άρθρο συνεχίζουμε να αναζητούμε απαντήσεις στο ερώτημα που ενδιαφέρει πολλούς: πως να φτιάξω site μόνος μου. (more…)

Κατασκευή Ιστοσελίδας Δωρεάν

Η αγορά ενός domain name με κατάληξη .gr κοστίζει περίπου 10 ευρώ ανά έτος. Η φιλοξενία της ιστοσελίδας σε έναν αξιόπιστο server που δεν θα τον χακάρουν αμέσως και δεν θα κρεμάει μερικές φορές την ημέρα ξεκινά από τα 40 ευρώ ανά έτος, στο εξωτερικό. Στην Ελλάδα η τιμή διπλασιάζεται, όμως σου μεταφέρουν δωρεάν το site κι επιπλέον ένας ευγενικός κύριος ή κυρία θα απαντήσουν στο τηλέφωνο σε οποιοδήποτε θέμα θα προκύψει. Αν δεν ενδιαφέρεται κάποιος για κατασκευή ιστοσελίδας δωρεάν και γνωρίζει τις βασικές αρχές δημιουργίας site με κάποιο από τα γνωστά CMS (WordPress, Joomla κτλ), αυτά θα είναι τα αρχικά του κόστη. Εμάς σε αυτό το άρθρο όμως, δεν μας ενδιαφέρει οτιδήποτε έχει να κάνει με κόστος. (more…)

Το SEO στο blog – Πως δημιουργούμε άρθρα με SEO

Είμαστε στην ουσία στο 3ο μέρος της σειράς άρθρων που αφορούν την αρθρογραφία σε ένα επαγγελματικό blog. Ξεκινήσαμε με το "Μα τι να γράψω σε αυτό το blog" βλέποντας πως δημιουργούμε αναρτήσεις που αφορούν το αναγνωστικό κοινό. Ρίξαμε μια ματιά στο emotional marketing στο blog και μιλήσαμε για άρθρα που προκαλούν συναίσθημα. Σε αυτό το άρθρο μιλάμε για το SEO στο blog και για το πως δημιουργούμε άρθρα με SEO. (more…)

Μα τι να γράψω σε αυτό το blog; Το emotional marketing στη συγγραφή άρθρων

Στο άρθρο με τίτλο "Μα τι να γράψω σε αυτό το blog" είδαμε κάποιες ιδέες για το τι μπορούμε να γράψουμε για την ανανέωση του blog μας με νέα άρθρα και της ιστοσελίδας μας με νέο περιεχόμενο. Συνεχίσουμε με τη τρίτη ενότητα δημιουργίας περιεχομένου. Θα ρίξουμε μια κλεφτή ματιά σε αυτό που ονομάζεται Emotional Marketing και θα δούμε πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά τη συγγραφή ενός άρθρου.(more…)

Μα τι να γράψω σε αυτό το blog;

Ιδέες για το πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ενδιαφέρον περιεχόμενο Έχω επιτέλους ιστοσελίδα. Μου πρόσθεσαν και blog. Το ζήτησα κι εγώ ο ίδιος, είναι καλό να υπάρχει blog στην ιστοσελίδα. Έτσι λένε τουλάχιστον. Το blog χρειάζεται. Και πρέπει να έχει άρθρα. Και να ανανεώνεται συχνά. Πρέπει να βρίσκω να βάζω άρθρα. Που να βρω να βάλω άρθρα; Τι άρθρα να βάλω; Γιατί η ιστοσελίδα πρέπει να έχει άρθρα, γιατί πρέπει να έχω μπλοκ; Και τι να γράψω σε αυτό το blog;Κυρίες - κύριοι, καλώς ήρθατε στον απόλυτο εφιάλτη του ιδιοκτήτη μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας. (more…)

6 συνηθισμένα λάθη που γίνονται από (αρχάριους) δημιουργούς wordpress

Το WordPress είναι ένα CMS (φόρμα διαχείρισης περιεχομένου είναι αυτό) ιδανικό, όπως λέγεται, για αρχάριους. Απαιτεί μεν κάποιες εξειδικευμένες γνώσεις για την εγκατάστασή του, όμως η ευκολία διαχείρισής του, η δημοτικότητά του, η μεγάλη και "σφιχτή" του κοινότητα που προσφέρει λύσεις και η πληθώρα πρόσθετων εφαρμογών για κάθε εξειδικευμένη ανάγκη, το καθιστούν ιδανική επιλογή όχι μόνο για τους εξειδικευμένους επαγγελματίες developer, αλλά και για αρχάριους που θέλουν να δημιουργήσουν τη δική τους ιστοσελίδα ή blog. (more…)

Συμβουλές για ένα επιτυχημένο e-shop – μέρος 2ο

Στο προηγούμενο άρθρο με τις Συμβουλές για Ένα Επιτυχημένο e-shop είδαμε τι προετοιμασία θα είναι καλό να κάνουμε, πριν ξεκινήσουμε τη κατασκευή του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Έχουμε προχωρήσει από το σημείο της απλής σκέψης, έχουμε κάνει τους υπολογισμούς μας και ίσως έχουμε ήδη βρει την εταιρία που θα μας το υλοποιήσει.Είμαστε τότε έτοιμοι για το επόμενο βήμα. Τον σχεδιασμό του διαδικτυακού μας καταστήματος. (more…)

Συμβουλές για ένα επιτυχημένο e-shop

Φλερτ με τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, άρα και αναζήτηση για συμβουλές για ένα επιτυχημένο e-shop, μπορούμε να έχουμε σε δύο περιπτώσεις. Στη πρώτη όταν ήδη λειτουργούμε ένα φυσικό κατάστημα και σχεδιάζουμε να επεκταθούμε στην ευρύτερη αγορά των χρηστών του διαδικτύου. Και στη 2η περίπτωση, όταν θέλουμε να απευθυνθούμε εξ΄ αρχής στη μεγάλη αγορά, χωρίς να διαθέτουμε φυσικό κατάστημα. (more…)

Ταχύτητα Ιστοσελίδας μέρος 1ο

Τεχνικές για τη Βελτιστοποίηση της Ταχύτητας Φόρτωσης Ιστοσελίδας Ζούμε σε ένα κόσμο με γρήγορους ρυθμούς. Όλοι θέλουν να κάνουν τα πάντα γρήγορα, και ενοχλούνται όταν κάτι τους εμποδίζει σε αυτό. Μια μειωμένη ταχύτητα ιστοσελίδας δημιουργεί εμπόδιο ανάμεσα σε εσάς και τους πιθανούς πελάτες σας. (more…)

Ασφάλεια ιστοσελίδας WordPress – μέρος 2ο

Στο προηγούμενο άρθρο "Ασφάλεια ιστοσελίδας WordPress" είδαμε πως μπορούμε να δώσουμε μεγαλύτερη ασφάλεια στη WordPress ιστοσελίδα μας με τη συντήρηση και θωράκιση του λογισμικού της. Ο κίνδυνος αυτής της μορφής μπορεί να έρθει μόνο από επαγγελματίες hacker, ή τουλάχιστον από εξειδικευμένους προγραμματιστές. Δεν είναι όμως αυτοί οι μόνοι που μπορούν να αποκτήσουν τον έλεγχο μιας ιστοσελίδας. Μάλιστα, θα λέγαμε πως αυτοί δεν αποτελούν καν τον μεγαλύτερο κίνδυνο. (more…)

Ασφάλεια ιστοσελίδας WordPress – μέρος 1ο

Μια εισαγωγή στο πως μπορούμε να πετύχουμε  τη καλύτερη δυνατή ασφάλεια για τη  WordPress ιστοσελίδα μας Σε προηγούμενο άρθρο είχαμε αναφέρει ότι η ασφάλεια ιστοσελίδας είναι ένα από τα προβλήματα που υπάρχουν σε ιστοσελίδες παλαιάς κατασκευής. Εδώ θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να εξασφαλίσουμε την ασφάλεια μιας ιστοσελίδας που έχει κατασκευαστεί με WordPress.(more…)

10 λόγοι για τους οποίους το website σας χρειάζεται αναβάθμιση

Πριν χρόνια είχα ρωτήσει κάποιον "του χώρου" να μου πει αναλυτικά, γιατί ένα website να προχωρήσει σε αναβάθμιση. Η απάντησή του ήταν η εξής: αυτός που έχει την ιστοσελίδα, την αγαπάει; αν όχι, δεν χρειάζεται κανέναν λόγο. Απλά πρέπει να φτιάξει μια καινούργια, που να την αγαπήσει. Τα χρόνια από τότε έχουν περάσει και οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει δραματικά. Ακόμη κι αν αγαπάτε την ιστοσελίδα σας, συνεχίστε την ανάγνωση αυτού του άρθρου. Πιθανόν να διαπιστώσετε ότι και για το δικό σας website ήρθε η ώρα για μια ριζική αναβάθμιση.(more…)

e-mail marketing. Πως μπορεί να φέρει άμεση ρευστότητα.

Έχουμε ήδη πει στο παρελθόν πως το e-mail marketing μπορεί να χρησιμοποιηθεί κυρίως για να επαναφέρει υπάρχοντες πελάτες μας. Αν και αυτή είναι μόνο μια από τις λειτουργίες του, σε αυτό το άρθρο θα δούμε κάτι πιο συγκεκριμένο.Θα δούμε πως, με τη χρήση του e-mail marketing, μπορούμε να φέρουμε άμεση ρευστότητα στην επιχείρησή μας, τη στιγμή που την έχουμε ανάγκη.(more…)